L’Ajuntament de Barcelona i la revista B-GUIDED publiquen la primera edició de la guia Barcelona Lifestyle & Trends City Guide, que recull un total de 205 establiments que presenten les últimes tendències en un ampli ventall de sectors com el disseny, l’interiorisme, la moda, la bellesa, la cosmètica, la gastronomia i l’oci.
Aquesta nova publicació bilingüe (castellà/anglès) i en format de butxaca s’adreça al públic internacional que aquesta setmana visitarà el Saló The Brandery. Per això es podrà adquirir de forma gratuïta en el marc d’aquest certamen, que tindrà lloc del 13 al 15 de juliol a Fira de Barcelona. L’objectiu de la iniciativa és dinamitzar el comerç de la ciutat en el marc d’un dels esdeveniments amb més projecció del sector de la moda i que aplega dos cops a l’any visitants d’arreu del món.
La guia inclou el nom, l’adreça, el telèfon i una breu descripció de l’establiment amb un número per ubicar-lo en el mapa, així com una fotografia del local. Els establiments estan agrupats en les següents categories: disseny, bellesa, moda, hotels, restaurants-bars i vida nocturna.
Fàcil localització
Per facilitar la localització dels diferents establiments, la guia inclou quatre mapes de la ciutat. Un general de Barcelona i tres més específics de les zones on es concentra la major quantitat de negocis: Ciutat Vella (Raval, Gòtic i Born), l’Eixample, Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi. En el mapa també estan incloses totes les botigues de Barcelona que participen a WOSH (Window On Summer Holidays), el concurs d’aparadors que organitza The Brandery. La part final de la guia inclou el programa d’activitats de The City, el programa d’esdeveniment de The Brandery.
Font: NP Ajuntament